[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2018. Sze. 12., Sze, 21:43:08 CEST

Kedves Zsolt!

Nem véleményezve a leveled és tartalmát…

Ha elolvasod és felleled benne a nagy mértékű tévedéseidet, kérlek egy következő leveledben egy nyilvános bocsánatkérést tegyél azok felé, akiket sértegetsz! Leginkább Ádámtól!

Még ezen a förtelmes levelező listán megjelenő levelekben is bőven van becsületsértéssel felérő megfogalmazás…

Ha gondolod magánban elmagyarázom miért is?

üdv

Fehér Ferenc