[Tajfutas] Javaslat a levlista megreformálására

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 12., Sze, 15:42:46 CEST

Kedves Orsi!

Szélmalomharcot folytatsz. Borítékolom, hogy soha egyetlen SZMK jelzésű
levél nem lesz a listán. Nem vagyunk egyformák. Egyébként igazad van és ne
keseredj el, más moderálatlan levelező listákkal sem különb a helyzet.
Például a Mensa HungarIQua Egyesület levelező listáján szerintem sokkal
nagyobb arányban vannak az ostoba vagy fölösleges levelek, mint a tájfutó
levelező listán. Ezért ott én már csak a digest verziót követem, és így
sokkal kevesebb időpocsékolással ki tudom választani azt a nagyon kevés
levelet, ami érdekel. Szerintem egy ilyet kellene létrehozni itt is.

Vagy létrehozni egy olyan opciót, hogy választható legyen olyan lista
tagság, ahová írhatunk, de mások leveleit nem kapjuk meg. Akkor elég lenne
csak a levelező lista archívumát figyelni, és megmaradna az a jog, hogy
néha azért írhatunk is a listára. És nem lenne szükség külön digest
verzióra.

Üdv:
Gerzson

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.