[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 12., Sze, 10:22:41 CEST

Sziasztok!

Már alig várom, hogy újra a célkeresztbe kerülhessünk.:)
Azért addig is jó versenyzést és izgalmas hétvégét kívánok mindenkinek, amíg élőben az erdőben is találkozhatunk!

Utólag is elnézést mindenkitől, hogy meg akartam világítani az ONEB-en miért annyi az annyi, és ezzel sok listaolvasót fárasztottunk ki.
Azt azért remélem, hogy más rendezőknek már nem kell majd ezt a fajta eszmecserét lefolytatniuk egy határszéli, vagy határ közeli OB kapcsán. Alighanem hiba volt a részemről is beleállni, de szerettem volna, ha tisztán látunk mi rendezők, de a mezőny is ebben a kérdésben.

Egyébként ma, ha minden jól megy 46 ifjoncnak fogunk a családdal tájfutó (tájékozódási futó) bemutatót tartani, csak azért, hogy ne csak a Bakonyi Túlélő, Sítájfutó OB, Megasprint Rally, Vakáció Nagydíj, Barátság Kupa, Tájkerékpár OB, Farkasfa Kupa és ONEB valamint a Tájfutó Maraton rendezésével „kergessük az őrületbe” az idei évben a tájékozódási sportok szerelmeseit. Így most végre azon is izgulhatunk egy kicsit, hogy lesz-e ismét, aki elvész egy időre a Bakony rengetegében, mint a legutóbbi erdei iskolai bemutatónkon…☺ Sajnos saját tanítványok egyelőre továbbra sincsenek, itt Lókúton valahogy nem állnak sorba tájfutni a fiatalok.

Ezúton is elnézést utólag és előre is mindenkitől, hogy idén csak ennyit tudtunk hozzátenni a magyar tájfutó sporthoz, ha valaki fikázni szeretne tegye bátran már szinte teljesen edzett vagyok.

üdv. Viktor