[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2018. Sze. 11., K, 22:26:28 CEST

Bocs, én asszem' lemaradtam valamiről.
Mi az a rettentően fontos dolog amivel késlekednek a versenyzőkkel packázó
(pontosabban szórakozó) rendezők?
Van valami nagyon fontos ami nélkül nem alhatunk nyugodtan ma éjjel?
Én tök boldog leszek, ha hétvégén jó terepeken, jó térképekkel, jó pályákat
futhatok majd, erre most még látok is esélyt, szerintem most is ezen
dolgoznak.
Ezért én legkorábban majd csak vasárnap este akarom letépni a fejüket, ha
mégsem sikerülne minden tökéletesre.

kovacsp

Csongrádi Jenő <jcsong at hu.inter.net> ezt írta (időpont: 2018. szept. 11.,
K, 22:06):