[Tajfutas] ROB/ORVB értesítő

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2018. Sze. 11., K, 18:57:00 CEST

Kedves Sporttársak!

A 2-es pontban említett határidőt a rendezőség vizsgálta már a
versenyértesítő kiadása előtt, és az után is, de több technikai ok miatt
sincs lehetőség 10 óránál későbbre rakni.

Javaslom a szurkolást az épp futó csapattársaknak, az idei verseny
érdekesebb lesz a szurkolók számára, mint bármelyik korábbi ORVB.

Üdv,
Scultéty Márton
ORVB ellenőrzőbíró