[Tajfutas] Fogadj örökbe egy iskolát! - 8. feladat

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Sze. 10., H, 18:19:00 CEST

Sziasztok,

Elsőre, egy kis visszatekintés: - visszamentem a gyermekkoromba és a
"Fogadj örökbe egy iskolát! - 2. feladat" -nál kinyomtattam a térképet
és beszíneztem. Kis pihenőkkel 12 percembe került.

Hét évvel ezelőtt (!!) említettem meg az MTFSZ szakmai mini fórumán,
hogy gondolkodjunk kártyarendszerben. Az angolok és már a hollandok is
kitalálták a saját rendszerüket és jó pénzért hozzá is lehet jutni.

Ez az angol oldal: http://www.xplorer.org.uk/home + egy vásárlói felület
<http://www.bishopsport.co.uk/orienteering-equipment-packages/xplorer-schools-equipment-package.html>.

Itt nézheted meg a holland oldalt:https://www.go4orienteering.org/
<https://www.go4orienteering.org/>

Hazánkban is készült egy kis egységcsomag:
https://www.facebook.com/tajfutasertpecs/ (bemutatni és népszerűsíteni
kellene.)

A mellékletben lévő feladatlaphoz nem szükséges SPORTident technikai
eszköz. (Bővebben: http://tajfutas.hu/ <http://tajfutas.hu/>
Kiadványok/Diáktájfutás ......), de itt tekinthető meg
<http://tesiasszisztens.hu/kepzes/files/file/atletika-3-tajfutas-web.pdf>
egy klónozott változat is.

A két vázlat egy kártyarendszer részét képezheti. Ezek a feladatok az
alsó tagozatos gyerkőcöknél használható, akikkel a jobbra, balra, előre
és hátra fogalmakat próbálják tudatosítani.

A színezős játék, a színek és az alakzatok egymáshoz viszonyított
helyzetére fókuszál + a tárgyak kisebb, nagyobb, hosszabb, rövidebb,
keskeny, vastag, kerek, négyzetes stb. fogalmainak elsajátítását
segítheti. (Egyben rávezetés a terem-tájékozódás alapjaira. Fordulások,
jelkulcs és már megjelenik a bója is az alján)

A kártyarendszerhez tartoznia kell egy modulrendszernek is. (Hátlap)

Azaz, olyan egységes méretekben, formákban, betűnagyságokban,
karakterekkel létrehozott sablonok, amit a bemutató, oktató és éles
feladatoknál is használt kártyáknak egységes megjelenést kölcsönöznek.

és jön a Mátrix, az azonnal, bárhol bevethető csodafegyver - ROB után
Addig is készítsd el a pályázatodat
<http://tajfutas.hu/hirek/23-tajfutas/1658-palyazati-felhivas-2>. Még
van rá négy napod. Igaz, véleményem szerint csak egy ember felel meg a
kiírás feltételeinek.