[Tajfutas] Csilla interjú link

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2018. Sze. 7., P, 19:02:39 CEST

Kedves Gerzson!

Az interjú egy kávézóban készült (nem a mi ötletünk volt) és ezért ilyen
zajos a felvétel. Írásban nincs meg.

Korábbi megjegyzésedre: a junior-felnőtt átmenet nagyon kemény dió. Ezzel a
szövetég is kiemelten foglalkozik (l. sportágfejlesztési terv), de nincs
csodaszer. Legalább öt-hat olyan tényező van, ami megnehezíti a hazai
élversenyzők dolgát pl. a skandinávokhoz képest. Ugyanakkor nem szabad azt
gondolni, hogy teljesen reménytelen lenne; anno Oláh Katinak sikerült és a
nálunk csak egy kicsit jobb helyzetben lévő cseheknél is volt néhány
versenyző, aki megcsinálta.

A médiaszereplésekkel kapcsolatban meg azt kell látni, hogy minden olyan
alkalom, amikor megtalálnak valakit egy interjú felkéréssel, az hasznos a
tejes magyar tájfutó közösségnek. Csilla egyébként kifejezetten nem szeret
nyilatkozni, de megértette, hogy élversenyzőként neki egyfajta morális
kötelessége ezeket az alkalmakat kihasználni, hogy a magyar tájfutás
láthatósága javuljon.

Üdv,
GM

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 7., P,