[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Tibor Gera gera.tibor at szegedivasutasse.hu
2018. Sze. 4., K, 11:55:24 CEST

Kedves Miksi!

De, komolyan gondoltam, eszembe nem jutott volna, ha a 11 órát nem
erőltetitek, én elfogadtam a kiírásban lévő 10 órát.
Miért mindig mi vidékiek legyünk hátrányban???
Nekünk mindig el kell menni az előző nap és mindig későn érünk haza, hogy a
Pestieknek ne kelljen korán indulni a versenyre.
De, a támogatásokban ezt soha sehol senki nem veszi figyelembe, ami nem
gond, mert már megszoktuk itt vidéken. De, ne várjátok el, hogy az összes
vidéki klub csak este 20- 22-kor érjen haza, hogy ti spóroljatok 3-5000
Ft-ot a szálláson.
A benzin költségünk kétszer akkora mint a tietek és még szállást is kell
foglalnunk. Ezek után annyit elvárhatunk, hogy a "0" idő korán legyen...

*Csak azt nem tudom miért vitatkozunk, amikor a kiírásban már megjelent a
10 óra.*

Részemről lezárva a téma. Alkalmazkodunk a rendezők elképzeléseihez.

Gera Tibi