[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 4., K, 06:58:23 CEST

Sziasztok!

Minek köszönhető, hogy Szabolcs nem segédkezik a versenyrendezésben?
Reméltem, hogy észérvekkel meggyőzhető, még most is reménykedem, hogy ez sikerült is.:)
Ráadásul most írta, hogy Red groupos, így neki szinte biztosan nem lesz probléma a „korai null idő”.

Csak ismételgetni tudom egyébként magamat, hogy az Őrség bőven megér 2-3 napot, ha az ember már utazik 3-6 órát valahonnan távolról az országból, főleg ősszel mikor gomba szezon van…!!

üdv. Viktor