[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 4., K, 00:34:44 CEST

Alakul a dolog, lehet, hogy mégis a 10:00-ás null idő lesz az ideális kompromisszum?:)

Igazából megértem a 9:00-ás meg a 12:00-ás null idő igényt is, kinek kinek a saját szempontjai szerint.
Rendezőként leginkább mindkettő szívás egyébként, mert az előbbinél kezdheted hajnalok hajnalán a felvezetést, utóbbi esetén meg szinte biztos, hogy bontáskor rád sötétedik…☺

üdv. Viktor