[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Sze. 3., H, 22:51:06 CEST

Mint kisebb nagyobb versenyek rendezője, eleget törtem már a fejem, mikor
legyen nullidő, ( vagy milyen hosszu legyen az f1000 ) és most nem idézem
magam, miket gondolok, amikor kibicek a partvonal mellől részinformációk
alapján ötletrohamolnak. Végre egyszer nem nekem kell ezen gondolkozni,
nincs más dolgom, mint tudomásul venni, és még választhatok is. Benevezem
magam időben és elmegyek. A másik három lehetőséget ki lehet
következtetni:-)
MM
MM
--