[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 3., H, 22:36:57 CEST

Sziasztok!

Rendezőként én is kíváncsi vagyok az ezzel kapcsolatos véleményetekre. Van egy elképzelésem a dologról, amit igyekeztem Szabolccsal megosztani, de lehet, hogy tévedésben vagyok. Eszünk ágában sem volt mindenkit plusz szállásköltségre kötelezni, hanem úgy éreztük, hogy az ország keleti feléből elérhetetlen lenne a verseny aznapi indulással, hiába tennénk 12:00-ra a null időt, viszont ezek a klubok így jó eséllyel éjfél előtt nem érnének haza a munkanap, iskolai tanítási nap előtt. Kérem emiatt, hogy a keleti országrészben lakó klubok képviselői mindenképpen írják meg erről a véleményüket, ha lehet.

üdv. Viktor