[Tajfutas] SOSZ Hiszek Benned Sport Program III. ütem

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2018. Sze. 3., H, 09:23:53 CEST

Feltételezik, hogy van működő programod, és arra kérsz (félig) utólagos
támogatást. Így már (részben) megvalósult tevékenységekre és létszám
adatokra alapozod a pályázatot, talán ez segít kiszűrni a teljesen kamu
programokat.

Üdv:
Ádám

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018.