[Tajfutas] SOSZ Hiszek Benned Sport Program III. ütem

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2018. Sze. 3., H, 09:06:04 CEST

Sziasztok!
Megjelent a Sportegyesületek Országos Szövetségének Hiszek Benned Sport
Program III. ütem pályázata. A sportszervezetek 500 000Ft - 5 000 000Ft
támogatást igényelhetnek, részletekért lásd a felhívást itt:
http://sosz.hu/hiszek-benned/
Az előző kiíráson az esélytelenek nyugalmával indultunk, mégis sikerült
nyernünk, így minden (főleg utánpótlással foglalkozó) szervezetnek ajánlom.
A beadás nagyon egyszerű, a szerződéskötés és az elszámolás viszont kicsit
macerásabb a NEA-nál, de nem teljesíthetetlen. Az elbírálás egyik fő
szempontja az utánpótlás korú taglétszám növekedésének aránya. Itt
javaslom, hogy teljesíthető számokat írjatok be, mert a projekt végén
igazolni kell az MTFSZ nyilatkozatával (nekem az adatbanki lekérdezőre
történő hivatkozással is sikerült)!

Üdv:
Petrócki Ádám