[Tajfutas] Őszi Spari kupa

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Okt. 28., V, 14:44:40 CET

A "Kíváncsian  várom a felnőtt nők (21A)  1. napi győztes idejét..."
megjegyzésemre egyik kedvenc tájfutóm (aki képes volt a Tokaji Kopasz
hegyen rendezett OCSB-n több bozoton is átfutni velem) 62 percet tippelt.
Jelezném, hogy a várgesztesi terepen, a statisztikáim szerint csak 2006-ban
futott 8 perces kilómétereket a győzte hölgy (az az évi női ranglista
negyedik helyezettje), de rövidebb 6,8 km-es pályán. Kétszer volt a Sparin
ezen a terepen felnőtt nőben 8 km-es pálya akkor 10,5 illetve 11 perc/km
volt a győztes átlaga. Én inkább hajlok egy 75 percen kívüli győztes idő
felé...
Üdv:
Andor

Andor és Katalin Vékony <vekony.arva at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.