[Tajfutas] Tájékozódás vagy látványosság?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 25., Cs, 21:26:26 CEST

Sziasztok,

Az IOF a világbajnokságok eladhatóságára, látványossá tételére
törekszik. Ezzel próbálva elérni, hogy egy kis létszámú, nagy
költségvonzatú esemény rentábilis legyen. Ezért vannak kísérő események
is köretéve (Tour-k)

Ebben jó úton járnak, egyre kiforrottabb a VB-k közvetítése. (TV, GPS,
Online eredmény). WMOC-k önmagukban nagyon nyereségesek.

A kiütéses, KO versenyszámot nem ifiknek és szenioroknak találták ki.
Várjunk egy kis időd ezek hazai bevezetésével.

A látványosan közvetíthető sprintek alatt, a nemzetközi élmezőny
sebessége mellett nem lehet leányálom a tájékozódás.