[Tajfutas] Transmoduls Kupa vs Tájfutó Maraton

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Okt. 25., Cs, 19:12:43 CEST

“Irigyellek Titeket, hogy Budapesten nincsenek hasonló viták és
összeveszések.” Mondhatnám, hogy a BTFSz megoldotta, de nem igaz, ezen a
téren keveset tettünk:-( viszont
szűkebb körben körülnézve annak hogy kevesebb a vita, egyik oka az lehet,
hogy itt a verseny rendezők legnagyobb része - ezt már korábban is
megosztottem Viktorral- gazdasági szempontból deficites versenyeket rendez,
nem cél mindenek felett a nyereség! Tehát ha versenyrendezés helyett semmit
sem csinálna,  mondjuk pihenne, megmaradna az a pénz amit rákölt, ha meg a
rendes munkájával foglalkozik, még pénzt is keres helyette. Igy max azon
veszekedhetünk, ki dolgozott többet ingyen-szerintem, de javítsatok ki ha
másképp látjátok
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve