[Tajfutas] Transmoduls Kupa vs Tájfutó Maraton

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 25., Cs, 09:31:16 CEST

Szia Skulo!

Akkor mégis egy kis "mise":
Valóban akár ilyen egyeztetés is lehetett volna, bár szerintem alapvetően a legtöbb klubban vannak olyanok, akik szívesen versenyeznek még ilyenkor is, meg vannak, akik már nem, vannak, akiknek még jól jöhet egy-két plusz rangsorpontos futás, és van akiknek erre már nincsen szükségük. Így a klubszintű egyeztetést majdhogynem feleslegesnek érzem, bármennyire is annak tűnhet esetleg.  Emellett mindkét rendező valamelyest kényszerhelyzetben volt azzal, hogy a tavaszi későn érkezett nagy hó miatt el kellett halasztanunk a versenyünket.

A környékbeli klubokkal való egyeztetésnél viszont szerintem még sokkal fontosabb lenne, hogy azonos régióban főleg, ahogy Te is írod ebben az időszakban, amikor már amúgy is kisebb az érdeklődés egy-egy verseny iránt, legalább az időpontütközést elkerüljük. Mikulás Kupát azt gondolom, nyugodtan rendezhet minden város, vagy akár klub magának...

Egy kis odafigyeléssel a másikra és a többiekre (már jött levél nekem magánba, hogy most akkor mit csináljanak, szakítsák szét magukat!?) most is különösebb gond nélkül megoldható lenne/lett volna a dolog, hiszen szombaton nyugodtan lehetne Sárváron két futam, vasárnap pedig Tájfutó Maraton Öskün, még akár erősíthetné is egymást a két verseny, így meg nyilván csak gyengíteni tudja egymást...

Tavaly szerintem volt azért kb. 100 fő a Transmoduls Kupán igaz akkor is volt egy halom futam, így én és többen mások is csak a vasárnapi erdei futamra mentünk el, ami jó kis verseny volt.

Szerettem volna, ha idén is versenyezhet a magyar mezőny a Tájfutó Maratonon, akár csak 100 fő - ha van erre igény - hiszen egy mostanra viszonylag komolyabb hagyományokkal rendelkező, és elég speciális versenyről van szó. Nem akartam, hogy teljesen elmaradjon, mert a hó ránk esett, és így a sítájfutó OB rendezése mellett döntöttem inkább (akkor, az tűnt a logikus döntésnek), hanem ha a szezon végén is, de szerettem volna biztosítani a lehetőséget, hogy végig csinálhasson egy kemény hosszútávú pályát az, aki ezt szereti. Mindezt egy várhatóan elég színes őszi erdőben. A többieknek, akik a hosszútávot nem vállalják be, de szeretik a technikás normáltávú pályát, pedig legyen lehetősége még esetleg rangsorpontért futni egy ilyen versenyen/terepen.

Lehet, hogy hülyeségeket képviselek, gondolok, ezúton is elnézést érte, ha így van!

üdv. Viktor