[Tajfutas] Transmoduls Kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2018. Okt. 24., Sze, 21:02:53 CEST

Szia Viktor!

Hogy mi miatt került ide! Egyszerű, mert számunkra is ez a megfelelő
időpont, és ezt kértük a versenybizottságtól!

Röviden néhány indoklás:

1. Régebben ilyenkor rendeztük a Thermál kupákat, mert a fürdő ilyenkor
tudott kedvezményes belépőt adni, ami lehet, hogy a végén ingyenes lesz!

2. Negyven éves a tájfutás Sárváron!

3. Ötven éves a város, és ezért segítséget kapunk!

4. Nem akarjuk elveszíteni a szponzorunkat!

5. Novemberben a legkönnyebb infrastruktúrát találni a versenyeinkhez,
mert az időjárás kiszámítatlan!

Röviden ennyi!És mielőtt miséket írnál, már nem fogok válaszolni!

Üdv.Zsolt