[Tajfutas] Őszi Spari kupa

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2018. Okt. 24., Sze, 16:57:38 CEST

Kedves Rendezok,

Jo latni, hogy van, aki betartja a versenyszabalyzatnak
a(z elozetes) palyaadatok megadasara vonatkozo pontjat.
Pedig nem is orszagos bajnoksagrol van szo ...

Azt viszont helyetekben komolyan meggondolnam, hogy nem
kellene-e az elso napi nullidot korabbra tenni. Egy 10,
vagy akar 9 oras nullido miatt Tornai Szabolcsnak nem kellene
6 elott felkelnie, viszont tobb ideje maradna regeneralodni a
mindent eldonto vasarnapi futam elott. Foleg, ha minden masodik
pontra tesztek ki frissitot neki.

Sok tovabbi levelezesnek vehetnetek elejet ezzel.

Udvozlettel, Kisordog