[Tajfutas] Bajnoki pontverseny - nosztalgiázás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 18., Cs, 22:47:15 CEST

Sziasztok,

Felkerült az MTFSZ honlapjára az aktuális pontverseny
<http://tajfutas.hu/hirek/23-tajfutas/1669-a-bajnoki-pontverseny-allasa-2>.

1977-ben kerültem Pécsre, a PVSK-hoz a Kaposvári Rákóczi FC-ből.

1982-83 közepéig katonai szolgálatomat töltöttem Veszpréban, a Schönherz
SE-nél.

Achilles-ín részleges szakadása miatt kihagytam a magyar VB-t.

1990-ben letettem a "lantot" és átnyergeltem a polgári életbe.

1990 első éveiben lettem szakosztály vezetőségi tag, 2000-ig.

A PVSK akkori/ s jelenlegi ügyvezető elnöke (a legrégebb óta regnáló
egyesületi vezető az országban, amúgy tájékozódási futó, versenytársam
volt) szilveszter előtt mindig meghívta  a szakosztályok képviselőit egy
pohár pezsgőre, koccintásra.

Ekkor elemezte az évet és picit előre tekintett a következőre. Az 1997
éviről savanyú szájízzel jöttem el, mert a többi szakosztály képviselője
előtt "ledorongolást" kaptam/kaptunk, mert merészeltünk visszacsúszni a
bajnoki pontverseny második helyére.

Bajnoki pontversenyek történeti táblázata
<http://tajfutas.hu/hirek/23-tajfutas/1669-a-bajnoki-pontverseny-allasa-2>.

No, csak ennyi.

Ui: az 1979. évnél nem szerepel adat. Szieberth Peti Országos
bajnokságok eredményeit <http://tajfutas.szieberth.hu/ob/versenyek>
feldolgozó táblázatának segítségével kiszámolható lenne a pontverseny?
Tudható, hogy akkor miért, hány pontot adtak?

Remélem, a munkájáért "letojja" egy veréb. (Katonaságnál volt
használatos ez a kifejezés, ha valakit előléptettek, vagy kitüntettek.)