[Tajfutas] [MTBO] RE: Sopron MTBO - október 6-7.

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Okt. 18., Cs, 17:22:40 CEST

Nagyon jó kis verseny volt, csirkecombostul:-)
Átgondolt pályák a két napra, néhol jobban tetszett, mint amiket én szoktam
tervezni:-)
Kár hogy a listán egy bolhacsípésből csináltunk elefántot, ahelyett hogy
azon elmélkednénk, hogy miért hagy jobb emlékeket egy könnyebben tekerhető,
tájékozódásban közepes kihívát jelentő verseny, mint amikor csak rossz és
rosszabb utvonalak közül kell választani:-)
MM

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> (időpont: 2018. okt. 18., Cs, 10:46)

--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve