[Tajfutas] Fwd: Re: Állandó pontos edzőpályák

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2018. Okt. 17., Sze, 21:25:36 CEST

Bár nem vagyok lehetséges segítő, de a mellékelt képen egy lehetséges
megvalósítási forma látható.
(forrás: Tájoló 2012/07)
még egy kép
<https://www.google.hu/search?q=parc+de+la+feyssine+course+d%27orientation&rlz=1C1AVNC_enSK607SK607&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwigvdrDlY7eAhVJL1AKHThAC74QsAR6BAgAEAE&biw=1680&bih=939#imgrc=46CKE878uCseZM:>

Ez viszonylag vandálmentesnek tűnik, bár nem vetekedhet a Károly-magaslat
levlaptérképes szúróival.
(vagy országosan egységes volt?)
Az egyikkel még kb 15 évvel a kihelyezése után is tudtam szúrni.

És valaki mutatott itt régebben egy dán példát is, ahol nem volt az
ellenőrzőponton igazoló eszköz, hanem valamilyen helyhez kötött kérdésre
kellett válaszolni.

kovacsp

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt.
17., Sze, 19:36):