[Tajfutas] Állandó pontos edzőpályák

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 16., K, 19:13:42 CEST

Akkor,

Pécs - erdőben (kicsit kevésbé látogatott helyen) - ha beválik, akkor
felajánlom a *2017 év térképe pályázaton a szakmai zsűri szerint legjobb
térképet* (Sümegi Jani, Lillafüredét is megelőző), a Pécs-Kertváros
"Krisztina tér" 1:4000 munkámat egy városi játékhoz, a MOBO oldalra.

Veszprém - Gulya domb

Zalaegerszeg

és Gödöllő - Egyetemváros

és a további hatot még titok fedi, de miért?

Egy hozzáértő elemezné nekem a MOBO oldal statisztikáját? Melyik pálya a
leglátogatottabb és a teljesítők száma? Melyiket látogatják a
legkevesebben és a teljesítők száma?

Vannak az oldalon szép grafikonok is.

http://mobo.osport.ee/

Mind a 10 hazai pálya október 27-n rajtol?