[Tajfutas] NormaltavuOB

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2018. Okt. 15., H, 13:32:54 CEST

Szia Viktor,

Mint írod:

„Cserébe jól megnyújtottuk a rajtmenetet. Ma én szalagoztam le, igazi élmény volt úgy érzem a rajtba menet is.:) „

Lehet, hogy talán túlságosan is sikerült megnyújtanotok… nem kevesen voltunk, akik le is késtük  a rajtunkat emiatt a  feleslegesnek mondható túráztatás miatt…nekünk – Veled ellentétben – nem okozott „igazi élmény”-t… ☹

Üdv,

Fifi

T +36 36 312-701

M +36 30 471-1593