[Tajfutas] ONEB ott felejtett ruhák, erdei viselkedés

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 15., H, 12:24:29 CEST

Kedves Sporttársak!

Ma bontottam le a rajtszalagozást, és szeretnék köszönetet mondani a magam és a rendezőség nevében, mert a szalagozáson és a kitaposott ösvényen kívül nyomát sem találtam a tájfutóknak! Köszönöm ezt a kulturált erdei viselkedés, talán mégsem volt hiába való a listán a verseny előtt folytatott hosszabb ilyen irányú levelezésem.

Alighanem a jóidőnek, a karanténnak és a versenyformának köszönhetően egy zsáknyi ruha maradt rajtunk, ami bejött a célból, megpróbáljuk ezeket eljuttatni az OCSB-re.

üdvözlettel:
Hites Viktor
a versenybíróság elnöke