[Tajfutas] NormaltavuOB

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Okt. 15., H, 10:56:55 CEST

Andor levelére reagálva, én nem feltétlenül a pályakitűzőt ekézném, vagy
"vádolnám" bátortalansággal, a probléma máshol gyökeredzik. Az OB-ra
pályázó klubok sok esetben nincsenek teljesen tisztában azzal, hogy az
általuk kinézett terep mire alkalmas és mire nem, illetve sok esetben a
földrajzi fekvésük egyszerűen nem teszi lehetővé hogy olyan versenyformát
rendezzenek, mint amit a Versenyszabályzat előír. És akkor mondjuk azt hogy
a SZVSE ne rendezzen soha ONEB-et, mert az alföldön nem lehet komolynak
nevezhető útvonalválasztós átmenetet kitűzni? Mondhattam volna persze
HOB-ot is, de annak már bevertük a koporsó szögét. Világversenyeknél is
nyugodtan meg lehet nézni hányszor nem olyan terepre vitték az elmúlt
években/évtizedben az adott versenyszámot, amilyet az az előírások
megfogalmaznak. Elárulom, sokat.

Az idei HOB-hoz hasonlóan ez az ONEB sem volt igazi normáltávú (ill.
hosszútávú) jellegű, nem lehetett, mert nincsenek az Őrségnek olyan
adottságai amiből minőségi útvonalválasztós pályát ki lehetett volna
kanyarintani. Ezt azért előre lehetett sejteni.

Én nagyon várom már mikor lesz itt az Őrségben KOB (vagy egy jó Éjszakai
OB), a tegnapi pálya legélvezetesebb része a sok pontos árkos rész volt, le
is kellett volna ott fújni a derbit. :)

zs.