[Tajfutas] Állandó pontos edzőpályák

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 14., V, 23:52:30 CEST

Barátaim,

Hol tekinthető meg az állandó pontos edzőpályák létesítésére kiírt
pályázat, és annak szakmai és technikai lebonyolításának előírásai,
elvárásai?

Előre is köszönöm az oknyomozásotokat.

Janó, aki 1979-ben segédkezett Navratil Gézának leásni Pécsett az Ilonka
pihenőnél a kárász életű 10x10 "határkarót", ami a levelező lapos térkép
egyik pontja volt.

Ui: Továbbra is kérdeném: - hol lesz fellelhető a további kilenc
helyszín és mindegyik ezen megoldáson fog-e alapulni?