[Tajfutas] Országos Bajnokság eredményei felkerültek az MTFSZ portálra

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 14., V, 19:44:36 CEST

Kedves Miklós!

Köszönjük a válaszod ezúttal is, a levelezéseket nem a rendezőség kezdeményezte, én csak igyekeztem a verseny elnökeként válaszolni egyes felvetésekre, illetve megpróbálni felvillantani olyan szempontokat, ill. nézőpontokat, amikkel az egyszeri versenyző esetleg nem feltétlenül szembesül.

Alapvetően sikerült a saját magam felé támasztott elvárásainknak megfelelni, bár azt nem mondanám, hogy minden úgy sikerült, ahogy azt vágyálmaimban elképzeltem.

Örülünk, ha jól éreztétek magatokat biztos, hogy sokat segített ebben ez a gyönyörű idő is, amivel megörvendeztettek bennünket az égiek.

A jövőbeni rendezőknek segítségül, és a rendezőséget ért némi ilyen irányú „inzultus” okán megpróbáljuk majd közkincsé tenni a verseny költségvetését, bár nem könnyű minden kiadást nyomon követni és számon tartani egy ilyen rendezvénynél.

üdv. Viktor