[Tajfutas] Vezér Kupa eredmények

Oszlovics Ádám oszibkv at freemail.hu
2018. Okt. 12., P, 14:04:58 CEST

Sziasztok! eredmények itt:http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6909 A nyomda sajnos megviccelt, így feltöltöttem jó minőségű pdf-ben a versenytérképet is.ONEB-re sajnos nem tudom vinni a kinyomtatottakat. Majd valamelyik következő alkalommal. Köszönet az alsó 4 pont felvezetéséért Gadó Gyurinak és Orbán Józsinak. Nem volt szó arról, hogy a 7. órában is lesz tesióra így azok felvezetésére nem jutott idő. Nevezési díjuk visszaadását nem fogadták el, így legközelebbi versenyemre ajánlok fel nekik ingyenes indulást. Ha lesz egy kis energiám, akkor lesz útvonalelemzésre alkalmasabb állomány(ok) is feltöltve. Sajnos a majd 60 főnyi indulószámot ebben a csodálatos időben kudarcnak éltem meg és komolyan elgondolkoztam azon, hogy érdemes-e ennyi energiát beleölni az egészbe. Köszi, békeOszi