[Tajfutas] VSZ.25.

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2018. Okt. 11., Cs, 19:24:33 CEST

Én, erre most nem érek rá. Megyek a Nemzeti Kosárlabda Akadémia csarnokának
> a megnyitójára. Be, beeeee ..... Nekünk itt Pécsett ilyenünk is lett.
>
> Ez nem azonos a napokban bemutatott PVSK Nemzeti Kosárlabda Akadémia
> épületével.
>
> Üdv,
>
> Janó

Janó!
Ez kiváló ötlet!
Erről először csak a Júdea Népe Front vs. Júdeai Népfront ugrott be (ld. itt
<https://www.youtube.com/watch?v=rM_vQ7QaA34>),
de érdemes lenne nekünk is szétválnunk MTájékozódásiFSz-re és
MTájfutóSzF-re, és így kétszer annyi pénzt szákolhatnánk a pályázatokon,
meg persze jókat csatározhatnánk egymással, és (így már) küzdősportként még
több nézőt vonzhatnánk magunkhoz :-)

kovacsp