[Tajfutas] VSZ.25.

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 11., Cs, 08:07:07 CEST

Kedves Miki!

Eddig is a versennyel foglalkoztam nem kevés időt már, és még fogok foglalkozni vele nem keveset azt gondolom.

Valami miatt senki nem hívta fel a figyelmemet arra, hogy a Szövetségnek rendelkezésre áll ez az eszköz, amihez nem kell mobil térerő sem, amit sajnos nem tudunk produkálni, pedig nyilván Kelemen Janó is szívesen követné otthonról az eredményeket.

Így most a helyszínen okostelefonról/tabletről viszont nagy örömömre elérhetőek lesznek az eredmények a célban azoknak, akiknek ehhez van megfelelő eszközük.

Ennek megfelelően frissült is az értesítő:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/19800/tipus/render

Nekem most már lassan jön a kellemes része a versenyrendezésnek, mehetek az erdőbe végre felvezetni az állványokat.:)

üdv. Viktor