[Tajfutas] utolsó wc

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2018. Okt. 10., Sze, 19:26:50 CEST

Szia Viktor!
A WIFI-s eredményközlés nincs összefüggésben a térerővel és az internettel.
Az MTFSZ-nél rendelkezésre álló felszereléssel sugározható WIFI hálózaton a
helyben kiszolgált tartalom (pl. értesítő, eredmények) érhető el,
internetelérést máskor sem szoktunk róla biztosítani.

Üdv:
Ádám

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 10., Sze,
19:20):