[Tajfutas] FW: rajt- és célkarantén + rajtszám kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 9., K, 22:45:10 CEST

Szia Gyula! Kedves Sporttársak!

Az erdészettel és a mobilWC szállítóval sikerült legyeztettük, és ha minden jól megy, lesz két mobil WC a rajtkaranténban is 1900 méterre a rajtbeállástól.

Remélem, hogy így azok se érzik majd magukat kényelmetlenül a rajtkaranténban, akik nem azt a vonalat képviselik, amit Gadó György Pál "önjelölt biztosunk", vagy éppen én, a feleségem, és Gergő fiam, hogy az ilyen illemhelyet, ha lehet messziről kerüljük és szeretjük öntözni az erdő fáit. Ha egy mód van rá, én a hazahordós típus vagyok.:)

Emellett megpróbálom holnap még megbeszélni a terület természetvédelmi őrével, hogyha meg tudja oldani jöjjön ki a karantén idejére a fokozottan védett Ördög tóhoz, ami a rajtkaranténban található és mutassa be meséljen egy kicsit az ide beszorultaknak, hogy kellemesebben teljen az idő számukra. Remélem, hogy sikerrel járok, akkor szerintem az én felbukkanásom is várható majd itt, mert a fantáziámat nagyon foglalkoztatja ez a kis biotóp, mióta megtudtam, hogy ilyen híres hely van a térképünkön.:)

A célkaranténban ebben a jó időben nem hiszem, hogy nem telik majd kellemesen a beérkezőknek az a 30-50 perc, amit max ott benn kell tölteniük, mert lehet majd a többi már beérkezettel elemezni (térképelvétel nem lesz), frissíteni, lángost enni, gyönyörködni a Hársas-tóban, sőt még játszótér is lesz a karanténban, de akár szurkolni a rajtba igyekvő sporttársaknak. Egyet nem lehet majd információt átadni a rajtba igyekvőknek!:)

A karantén kérdés felmerülésekor én is próbáltam a szabályzatban megnézni az ide vonatkozó passzust, de én sem sok mindent találtam.
Leginkább azt kerestem dönthet-e róla az elnök...:)

Mivel nem találtam iránymutatást ezért fordultam segítségért az ellenőrző bírónkhoz és a Versenybizottsághoz, a velük folytatott beszélgetés elbizonytalanított, hogy merjek-e karantén nélkül ONEB-et rendezni, pedig én tényleg be akartam ezt vállalni, hogy a versenyzőknek kellemes élmény lehessen az idei ONEB meg nekünk se ezen kelljen izmozni rendezőként. Ezúton is elnézést a megfutamodásomért.

Szerintem azt a bakonyi OB-t is éppen mi rendezhettük a Hajagon. A karantén emlékeim szerint ott sem az én ötletem volt, mert én változatlanul hiszek a sportszerűségben, a valamikori tanítványaimnak is ezt tanítottam mindig, és ezt vártam el tőlük. Jó időben szerintem egész kellemes lett volna egyébként az a célkarantén, abban a szakadó esőben nyilván feloldottam, mint elnök. Horváth Béla akkor az ömlő esőben odajött hozzám és mondta nekem, hogy "Viktor ez az OB nagy durranás lett volna szép időben". Bevallom a nehézségek közepette ez is jól esett... Én meg persze azóta is azon bosszankodom, hogy sokaknak nem csak a lámpával akadt gondjuk, hanem térképük sem maradt a pálya végére. Akkoriban sajnos még nem pretex térképek voltak, és hiába győzködtem az ellenőrző bírót, hogy rakjuk ki simán a rajtba a Halla Ernő féle jó kis tartós térképfóliákat (az idei Barátság Kupán még most is azokból vették fel az indulók a térképeiket), abba szépen mindenki beleteszi, és az biztosan megóvja majd a nyomdai térképet. Ő bevállalta, hogy az irodai bugyiba berak minden térképet. Így aztán volt, aki nem vitt a vastag térképfóliából a térkép felülete a pályával meg darabokban mállott le az ömlő esőben. Se előtte se utána nem láttam ilyet... Pedig korábban is nyomott már tájfutó térképet az a nyomda.

Ezúttal nagyon bízom a jó időben, egyelőre nyoma sincs az előrejelzésben csapadéknak, és 21 fokos csúcshőmérsékletet jósolnak.

Várunk Benneteket sok szeretettel, és egy tényleg csodaszép erdővel, ami félek, hogy most azért egy kicsit porzani fog...

üdv. Viktor