[Tajfutas] rajt- és célkarantén + rajtszám kérdése

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2018. Okt. 9., K, 15:04:31 CEST

Sziasztok,
ha már 'belekevertem' magam, akkor íme a szabályzat:
16.12. Különleges ellenőrző pontok
- Frissítési hely: minden 60 perc feletti tervezett győztes idejű pályán
egyet, száz perc felettinél
kettőt kötelező felállítani. Nemzetközi versenyeken az egy óra feletti
tervezett győztes idejű
pályákon 30 percenként kell frissítési helyet felállítani. A frissítési
hely lehet egyben ellenőrző pont
is. A kínálatban tiszta ivóvíz mindig szerepeljen, a frissítő
alkalmazkodjon az időjáráshoz.

Tehát a jó hírem az Viktor, hogy ezen már nem kell gondolkoznod, csak a
pályakitűzőnek.
Az ellenőrző bírónak pedig betartatni azt, Neked pedig az értesítőben
kommunikálni.
És figyelem, tervezett (=előírt) győztes idő, nem a megvalósult!

(Ami hiányzik a szabályzatból, az egy irányelv, hogy ne 10 vagy 90%-nál
legyen a frissítő, hanem pl 50-70% között.)

És hát persze, mindenkinek megvan a maga 'hol volt hol nem volt' frissítős
meséje, én is ebben nőttem fel,
ezen a gyakorlaton kell változtatni. Majd legközelebb..

zka

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 9., K,
9:36):