[Tajfutas] rajt- és célkarantén + rajtszám kérdése

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2018. Okt. 9., K, 10:39:55 CEST

Bérelt WC tényleg nem volt, de legalább 40-50 egyesületnek kellett levélben
elküldeni a kiírást, majd az értesítőt és eredményeket, elegáns kézírással
címzett borítékokban, s mintha a pályákat is kézzel rajzoltuk volna be . (A)

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 9., K,
9:36):