[Tajfutas] frissítés és embertelenség

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2018. Okt. 8., H, 20:50:17 CEST

Hat igen, paros labbal berugni az ajtot az figyelemfelkeltobb, mint finoman leirni, hogy
“javaslom a versnybizottsagnak, hogy a kotelezo frissitok eloirast igazitsa az IOF szabalyokhoz”
vagy valami hasonlot.

Az IOF gyalogosokra vonatkozo szabalyozasa (19.8-10):
- 30 perc feletti gyoztes idonel
- legalabb 25 percenkent
- minimum viz
- 60 perc felett WADA-nak megfelelo sport ital es sajat frissito lehetosege

Persze igy kevesebe szorakoztato ;-)

Udv,
S.