[Tajfutas] frissítés és embertelenség

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Okt. 8., H, 19:55:32 CEST

Mindenképpen. Kellene is egy sz at rügyi biztost kinevezni a kérdés megfelelő kezelésére.

Kellő megfontoltsággal és mélységben kellene ezt is meg a frissítő pontok kérdését is részletesen rendezni a szabályzatban,
hogy „az embertelen és gonosz rendezők”, örökre elrettentjenek a versenyek rendezésétől.