[Tajfutas] Tájfutás a TV-ben

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Okt. 1., H, 11:33:57 CEST

"Kotkodács, kotkodács,

Nem vagyok észnél, ennél a résznél."

Eszementen jó a film. Thaifutás, Weiler Virág óta és pojtfogás, futvást.
Super, super és super. Egyre jobb.

Látszik, hogy megtartotta a Marketing Bizottság az első szemináriumot.

Nézzétek meg többször, kiváló a pálya is. Én egyből szinkronba kerültem
a tereppel és térképpel (Mint anno az Oktogonos fiú).

Jó, elismerem, néha nem. Ezért kérdeném. Mi az dupla karika a térképen?
Az az első pont? Látok benne egy zöld karikát.

Második pont merre is van. Előttem van észak, hátam mögött dél, .......
<http://tudasbazis.sulinet.hu/hu/termeszettudomanyok/termeszetismeret/ember-a-termeszetben-3-osztaly/tajekozodasi-alapismeretek/tajekozodas-a-nap-segitsegevel>
Ha,ha, ha, ......... (az elejére kívánkozik)

Elsőre inkább ezt javasolnám: Tájékozódni irányok szerint
<http://tudasbazis.sulinet.hu/hu/termeszettudomanyok/termeszetismeret/ember-a-termeszetben-3-osztaly/tajekozodasi-alapismeretek/tavolsag-es-irany>

Szertenéztem és nem lelém. Mit? A házikót a térképen.

és szép pécsi, mecseki jelenetek (Erdész EB). Erről jut eszembe, hogy
tartoznak még nekem. Legalább egy "köszönjük"-el.

„/Minden nagyon szép/, /minden nagyon jó/, /mindennel/ meg /vagyok
elégedve/!”

CSOK, puszi,
Janó