[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

c-sport at silva.hu c-sport at silva.hu
2018. Nov. 30., P, 13:03:04 CET

Ez még hagyján,

ez az egyik "véleményvezér" versenyszervező mániája, hogy egy 10 perces
futásra is kötelező tejeskannát, működő telefonközpontot vinni, anyakönyvi
kivonatot, és ha mindezek nincsenek nálad befutáskor vagy bármelyik
ellenőrző ponton akkor azonnali hatállyal kizárnak és keresztre feszítenek
nyilvánosan.

Sőt nem írott szabály, hogy a főszervező presidentnek kell javasolni.
vannak ilyen pólók a segítőkön is.

Szóval van olyan aki azt hiszi, hogy ha átvesz nagy nemzetközi futóversenyek
szabályrendszeréből mindent akkor a kis verseny mucsaröcsögén is 10 fővel
vagy 100 fővel is olyan nívójú verseny lesz,
Nincs gondolkodás csak cselekvés mindig és vas szigor csend-rend-fegyelem,
mint a tyúkoknál a csapd le csacsiban.

így nincs és nem is lesz olyan hangulata a versenynek mint ami lehetne vagy
egy spartan race versenyen van.

Tugyi Levi indult egy ilyen versenyen,  21km+ táv, futott egy komoly
pályacsúcsot egy levegővel frissítés nélkül, és nem vitt magával csak egy
1dl-es soft bögrét a zsebében, hogy legkevésbé zavarja őt a futáskor. Célban
megkérdeztek 0.5 literes víztároló hol van?   - hát volt sehol kizárták.
ez még hagyján, lehetne mondani, hogy nem készült fel rendesen, vagy nem
olvasta a szabályzatot, vagy csalt, mert neki is vini kellett volna egy üres
palackot, vagy nagyobb  soft kulacsot, de mellette további 22 futót zártak
ki hasonló dologért telefon vagy palack hiány miatt egy 15, egy 21, egy 40,
és egy 56 km-es futásról.
És a szervező nem azon, gondolkodik, hogy megtudakolja érdemes-e a szabály
szigorán módosítani, hanem ha nem tetszik ne gyere, ez a szabály ezzel kell
részt venni.
Természetesen akinek van egy kis önérzete nem megy többet, mert a célban
lecsalóznak.
Bár a futás után a kajánál  már figyelnek dolgokra és papír tányér van és
saját pohár, mint a frissítőknél. de a gondolkodás kevesebb.

Üv