[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 12:13:49 CET

Kedves Orsi!
Mindannyian tudjuk, hogy mi az elmélet a "Családi zöldsport" mögött. A
sporttársak azt tették szóvá, hogy a gyakorlatban nem működik. Jó pár éve
nyomjuk már ezt és senki nem jön be rá. Ez tapasztalat. Itt az ideje
váltani.
Üdv,
Marci

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018.