[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 11:06:35 CET

Szia Tibi!

Mik azok a módszerek, amiket "ők" használnak és fejlődne a tájfutás?
Légy szíves, írd meg, hogy fejlődni tudjunk.
Szívesen használnám az eseményeinken ezeket a technikákat.
Kösz.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Vizi Tibor <vizi.tibor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 30., P,