[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2018. Nov. 30., P, 09:22:06 CET

Érdekes vitát generált Tamás a tájfutók szezonvégi fizikai és szellemi
kihívásait ecsetelve, ehhez nem is szólnék hozzá.
Daninak azt a felvetését szeretném megkérdőjelezni, miszerint a szpari
aljas haszonlesésből nyit a terepfutók felé. Valóban csak a bevétel
növelése lehet a célja a több versenyző bevonzásának célkitűzése mögött?
Sólyom levele is engem igazol, hogy más előnye is van, ha nem csak a néhány
tájfutó sajátos igényeinek teszünk eleget, azaz nem egy-két tucat futó
versenyzik a belteljes körökből, hanem bővebb mezőny teszi hangulatossá és
színesebbé a versenyt.
K.O.

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov.
30., P, 9:11):