[Tajfutas] Hegyi vs. tájékozódási futás a Kossuth Rádióban

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2018. Nov. 29., Cs, 22:39:35 CET

 Tamás, hidd el, hogy nem azért szalagoztak ki 4db maratoni pályát,
összességében kb.70km-t, amit még le is kellett utána bontani, hogy
kiszúrjanak a tájfutókkal!Hanem azért, mert a tájfutók végig tudnak menni,
ha ki van szalagozva, de a sima futók nem tudnak végigmenni, ha nincs:(
Tájfutóknak pedig rendezünk elég versenyt az év folyamán, és szerencsére
így is szépen szerepeltük:)!
Orsi

dr. JANKÓ Tamás <jankot at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 29., Cs,
21:44):