[Tajfutas] Őszi Spartacus Kupa pályái a RG-en

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2018. Nov. 15., Cs, 09:27:46 CET

Móricka sajnos ezen verseny kapcsán rengeteget hibázott, sokkal többet,
mint amennyit megengedne magának. De aggodalomra semmi ok, Móricka egy
ideig most nem akar hasonló jellegű és kaliberű feladatot vállalni,
egyrészt mert tapasztalatlan hozzá, másrészt ha bejönnek a számításai,
akkor valószínűleg soha többet nem is fog. :)

Pinyőcka

Sent from my Android device.

2018. nov. 14., Sze 17:28 dátummal miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt