[Tajfutas] Őszi Spartacus Kupa pályái a RG-en

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2018. Nov. 14., Sze, 17:03:37 CET

Tisztelt M21A indulók,

Tessenek berajzolni az útvonalakat, ha "hallják" a segélyhívásomat. A
11-12 is érdekelne, mert azt csak most tanulmányoztam. Általában azt
javaslom az engem megkérdező versenyzőknek, hogy szúrjanak ki a
pályakitűzővel és a csodálatosan technikásra tervezett átmenetüket
tegyék "C" fokozatúvá. Ebben az átmenetben, úgy látom a pályakitűző
megelőzte őket és készített egy "éneklős", fütyülős", "danolászós" "CCC"
átmenetet. Móricka, máskor szóljon rá Pistikére.

Köszi,

Janó

*TT: "Jó pályaelemzést minden induló és érdeklődő sporttársnak."*