[Tajfutas] BudaSprint <3 RouteGadget

Vizi Tibor vizi.tibor at gmail.com
2018. Nov. 4., V, 16:19:10 CET

Igen, óriási a videó. Annyi bizonyíték gyűlt, hogy kizárunk mindenkit
(magunkat is). :-) A viccet félretéve, bízom abban, hogy a többségünk a
Budai Várban inkább az érzés miatt állt rajthoz és elfogadjátok tőlünk
azt, hogy a verseny után már nem zárunk ki senkit. A hivatalos
eredmények meg vannak. Ami a szabályok betartását és betartatását illeti
legyen 1:1 a vége. :-) Természetesen szolgáljon mindenkinek
(Versenyzőknek és Rendezőknek egyaránt) tanulsággal az eset. Magam
részéről feljegyeztem a mások és általam felfedezett hibákat, hogy
legközelebb ezeket már ne kövessük el. Nektek is javaslom, hogy néha
szaladjatok át a szabályokon. Egy városi versenyen ez kritikus lehet.

További kelleme hétvégét és szép estét kívánok Nektek!

Üdvözlettel:
Vizi Tibi
HSP