[Tajfutas] HOB eredmény ?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Már. 31., Szo, 19:09:22 CEST

Nem kell mindent szabályozni, nem is lehet. Azért van az ellenörző bíró,
hogy a nem szabályzott edeteket (is) megoldja.
Sajnálom a rendezőket! En csak az f55 pályát láttam, elég sokáig, szerintem
amit lehetett kihoztak a terpből,a térképpel csak a z utolso elötti pontnál
volt kis gondom, megvolt a metsződés, csak szárazátokkal jelölve, ezen
legalább 5 mp-et elméláztam, amúgy  jól esett!
Nem bántam meg hogy ilyen messze elutaztam!
Kösz
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve