[Tajfutas] Fél?==?utf-8?q? évszázada történt

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2018. Már. 31., Szo, 06:33:16 CEST

-------- Eredeti üzenet --------
Tárgy: Fwd: Fél évszázada történt
Dátum: 2018 Március 30, Péntek 21:33 CEST
Feladó: Zentai József <jozsef.zentai at gmail.com>
Címzett: Zentai László <lzentai at caesar.elte.hu>

Szia Ha tudod,légyszíves tedd már fel az én megbízásomból a listára is.
Köszi:Üdv Józsi

Sziasztok!

 Holnap lesz 50 éves (1968. március 31.), hogy Karancsberényben, az akkori
Csehszlovákia határához igen közel lebonyolították a Tanácsköztársasági
kupa emlékversenyt.

Titánként én is ott voltam, de mind az öt ifjúsági váltócsapat kiesett(No
comment)

Nézzétek meg a csatolásokat.

 pl. az 50 évvel ezelőtti, akkor új, első szines Nm-i versenytérképet(
ezzel futott Bessenyei István- mai Dornyay szenior futó )

Karancs 1968 , Karancs 1982, valamint bemásoltam egy 2018-as Karancska
kivágatot is.

Ennyit változtunk!

 Beírom az eredményeket is. ( bemásoltam néhány stenciles eredménylapot)

Lásd:

FFI I. osztályban I. futóként  1 .Hegedűs András (Nagy Düdü) 68,56 perc  2.
Papp Gyula 68,75 perc

II. futóknál Balogh Tamás(Kaponya) 63:80 perc, nyert Szaktilla János 64:69
(Lala előtt).

III. futóknál  1 .Horváth Atesz 66:23 ,2 . Őrsi András 69:99.

 Hölgyeknél a Bp. Pedagógus  Danovszky Mária-Cser Borbála(Bircsi)-Monspart
Sarolta 237:48 perc nyert a Turcsányi Piroska-Hegedűs Aletta-Hegedűs Ágnes
BEAC trió előtt (276:27)

A többi váltó, a Hódmezővásárhelyi Frankel Techn, (Rostás Irén  3. futóként
már nem indult  el),MAFC,MVSC,MBSC,OSC,H. MEDOSZ. BEAC?! -időtúllépés miatt
kiestek.

 FF II. osztály csapat eredmény csatolva, de

I. futóként Farkas Feri , II. futóknál Lénárd Micu, befutóemberként pedig
 Okos Ernő is nyert, ők   mindhárman az Egri Spartacust képviselték.

 Serdülő fiúknál a kétfős csapatversenyt a Mátraaljai Bányász (Nové
Jani,Dániel Miklós), lányoknál  a pásztóiak Holtner Zsuzsa-Kovács Mária
előtt a Salgótarjáni Madách Gimn. párosa Czimer Aranka- Kovács Mária lettek
az aranyérmesek.

 Egy hétre rá ugyanitt a Felszabdulási ev-n, egy cca 5x8 cm nagyságú
fotózott M 1:40000 ezres térképen kolbászoltunk.

 Ezt a csodatérképet a mai fiatalok számára (is), betekintésre csatoltam.

Egyéb: -Jómagam, itt minden -tintás pontot-megtaláltam, ezüstérmes lettem.

 Ennyit a fél évszázaddal ezelőtti nógrádi tájékozódási futóeseményekről.

 Üdv :Popey
Name: 1968 Tanácsközt kupa verseny.jpg
Type: image/jpeg