[Tajfutas] HOB nevezési díjak

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Már. 15., Cs, 15:26:28 CET

Kedves Sporttársak!

Én ugyan nem megyek az idei HOB-ra, de nem tudom megállni, hogy ne tegyek
fel keresztkérdéseket, mert furcsállom ezt a szigort.

Kérdezem: Jogszabály tiltja, hogy ha nem az egyesület utal, akkor ne
lehessen a számlát kérés esetén az egyesület nevére kiállítani? Vagy csak
így egyszerűbb a rendezőknek?

Azt is szeretném megjegyezni, hogy a Szeged Kupa rendezői ki tudták
számítani és már előre elküldték az egyesületeknek, hogy a kedvezmények
levonása után mi a fizetendő nevezési díj, amit előre utalás esetén utalni
kell. Mi az akadálya, hogy ezt megtegye minden országos rangsoroló verseny
rendezője. Főleg a bajnokságok esetén, ahol magasabbak a nevezési díjak.
Általában nem olyan gazdagok a magyar tájfutó egyesületek, hogy ne érezzék
meg, ha tévedésből többet fizetnek. Még akkor is, ha utólag visszakapják.

Üdv:
Kéri Gerzson